IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Дженифър Анистън е новото лице на кампания срещу рака

30 юни 2013 11 02

Борбата срещу рака никога не е изглеждала толкова добре

Снимка: bizjournals.com

Снимка: bizjournals.com

Фондацията на развлекателната индустрия в САЩ (EIF) е избрала Дженифър Анистън за новия говорител на кампанията срещу рака на гърдата „Key to the Cure". Това е 15-тата ежегодна кампания, която набира средства за фонда за изследвания и създаване на лекарства за коварната болест.

Част от кампанията е тениската, по която Джен позира и която е дело на главния дизайнер на марката Emilio Pucci. През 14-те години от началото на тази кампания, са събрани над 33 милиона щатски долара. "За мен е чест да се присъединя към Фондацията на развлекателната индустрия и Saks Fifth Avenue в техните непрекъснати усилия за набиране на средства за научните изследвания, свързани с откриването на лек за рака. Моята надежда е, че всеки ще допринесе за тази благородна кауза, като закупи тениска, проектирана от Emilio Pucci", казва Анистън.

Фланелките са в лимитирана серия и се продават за 35 долара в магазините Saks Fifth Avenue, както и онлайн на saks.com. Продажбата им започва на 1 октомври. Анистън от дълго време е поддръжник на каузите, свързани с борбата с рака. Освен че е огромен съюзник на сдружението на звездите „Stand Up 2 Cancer", през 2011 г. тя режисира късометражен филм за живота и борбата на няколко жени, болни от рак на гърдата, с името „Project Five".

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари