IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Без „пластмасови“ момичета на „Мис България“

24 ноември 2015 15 30

Каталозите с девойки си отишли с групировките, смята Ирина Папазова

Снимка: Булфото

Снимка: Булфото

В края на тази седмица ще стане ясна поредната носителка на короната на „Мис България“.

Конкурсът се завръща към традиционния си модел с явно гласуване, а тази година се организира изцяло от Ирина Папазова и нейната компания „Интерсаунд“.

„През последните години смятам, че форматите, по които се провеждаше не бяха подходящи. „Мис България“ е конкурс за красота и критериите и регламентът, по които се избират момичетата са по-специфични и неприложими за риалити формати. Тази година конкурсът ще е доста различен. Можем да ви обещаем доста изненади“, твърди г-жа Папазова в интервю за сп. Story.

Селектирането на 18-те финалистки също е променено – те са избрани на регионални кръгове и така от един град няма как да има две момичета.

„Типичните представителки на така наречените „пластмасови“ момичета не са подходящият типаж за „Мис България“. Победителката е еталон за красота и мярка за подражание на много млади момичета и затова не можем да си позволим да избираме подобни кандидатки. Като цяло винаги сме толерирали естествената красота или, ако има хирургическа намеса, тя да е в рамките на естетичното и нормалното“, категорична е Папазова.

Самата тя признава, че е изненадана от интереса към „Мис България“, тъй като смятала, че нещата са сринати. Основно заради десетки пародии, наричани конкурси. Ирина Папазова не подминава и най-често срещаните въпроси – „Мръсен“ ли е модният бизнес и има ли каталози с момичета?

„В близките няколко години – не. За момента икономическата обстановка в страната е много трудна за много от фирмите, което съответно рефлектира на рекламните им бюджети. Затова такива събития от типа на „Мис България“, шоубизнеса, и даже и културата, остават на заден план. Но смятам, че модният бизнес в България вече не е мръсен“, смята шефката на „Интерсаунд“.

Според нея каталозите с момичета също вече не съществуват.

„Защото обстановката в страната се променя неизбежно. България е член на Европейския съюз и правилата вече са други. Факт е, че тази да я наречем практика винаги се е свързвала с групировките и съвсем логично си отиде с тях. Всяко нещо с времето си“, обяснява тя.

Папазова е привърженик на идеята за легализиране на проституцията. Така парите ще влизат в хазната, а няма да отиват при сводници и сутеньори. „Но най-важното, поне за нашия бизнес е, че момичетата няма да имат нужда да се крият зад нашата професия и не само нашата, и ще развиват тази дейност спокойно и самостоятелно, без да бъдат принуждавани“, допълва организаторката на „Мис България“.

Автор - снимка
Автор на статията:
Александър Попов

КоментариКоментари

Анонимен ( преди 8 години )
Този бизнес не е мръсен, напротив. Освен това всички момичета са прелестно красиви.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар