Лурдес Мария Чиконе Леон сигурно щеше да бъде най-обикновена млада жена като милионите в САЩ. Но когато си дъщеря на Мадона вратите се отварят широко.

Тя определено още е в сянката на майка си, която и прехвърлила 50-те продължава да вълнува на сцената и извън нея.

Мадона обаче играе успешно ролята на PR на дъщеря си, която показва характер още от тийнейджърка.

Най-значимият ангажимент досега на известната наследничка става факт през 2016 г., когато става лице на аромата на Stella McCartney – „Pop“.

„Познавам Лола от деня на раждането ѝ. Невероятно преживяване е да виждаш как расте и как се превръща във вдъхновяваща млада жена. Това е първата ѝ кампания“, сподели след подписването на договора дизайнерката.

Маккартни добави, че Лурдес е станала модел заради силата на характерите им и влиянието им сред поколението, живеещо в социалните медии. А в социалните медии щерката на Мадона наистина е сила. И благодарение на тях често е по първите страници на таблоидите.

И тя като майка си демонстрира нежелание да ползва бръсначи, а папарашките снимки бяха във всяко светско издание. С подобна растителност се е хвалила и Мадона през годините, като попзвездата е една от привърженичките на натуралната красота.

Още на 16 години тя показва рога и иска да се отдели от Мадона в друг апартамент. И заплашва – ако не стане, ще отиде да живее при баща си Леон. А в това отношение Мадона не обича да губи, не са тайна проблемите със сина ѝ Роко, който реши да бъде под един покрив с баща си Гай Ричи. И веднага задоволява прищевките на дъщеря си, като ѝ купува жилище в близост до нейното.

Иначе Лурдес е един от идолите на младото поколение. Не се притеснява да позира пред модните фотографи и в следващия момент да се щракне с цигара в уста и да влиза в кожата на лошото момиче.

Вижте Лурдес в нашата галерия