Виктория Бекъм стана известна като едно от момичетата от Spice girls, но от години е зарязала музикалната кариера за сметка на модата.

Дизайнерката е решила да въвлече в този бизнес и своя 19-годишен син Бруклин, който учи фотография и вече го нае да заснеме рекламната кампания за следващата ѝ линия облекла, съобщава Контактмюзик.

44-годишната дизайнерка не крие желанието да работи със сина си и е уверена, че той ще внесе „уникален“ привкус на кампанията благодарение на „набитото си око“.

„Решението на Виктория да повери тази задача на Бруклин може и да е изненадващо за мнозина в модните среди, тъй като той е твърде млад и му липсва опит.

Тя обаче не се вълнува от скептичните настроения и смята, че за него това ще е фантастично преживяване. Виктория вярва в набитото око на сина си и се радва на младостта му.

Тя редовно се консултира с него за проектите си и презентацията им“, казва източник от обкръжението на дизайнерката.