Двете ще пуснат собствена марка гримове за тийнейджъри, съобщава Радиоактиф.
Първоначално новите продукти ще бъдат предлагани в бутиците Claire в САЩ, като първите козметични продукти ще са готови за следващата учебна година.
Мери-Кейт и Ашли Олсън са „златните“ деца на Холивуд. Те станаха любимки на публиката още от невръстна детска възраст.
Кариерата им започва когато са едва няколкомесечни бебета в сериала „Пълна къща“, където се сменят за ролята на Мишел.
Едва на 6 години стават продуценти на филмите си и правят поредица „Приключенията на Мери- Кейти и Ашли“.
В момента близначките имат собствена модна марка и издават списание, а инвестицията в декоративна козметика само ще увеличи състоянието им, което възлиза на 350 милиона долара.