IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Backstreet Boys пускат свое барбекю и текила

20 март 2018 06 00

Пеенето вече не им е достатъчно

Снимка: Instagram

Снимка: Instagram

Момчетата от Backstreet Boys наскоро заявиха, че ще вървят по стъпките на Джъстин Тимбърлейк и Джордж Клуни и ще пуснат свой бранд текила. Бизнес начинанията им обаче не спират дотук! TMZ твърди, че Ей Джей, Ник, Кевин Брайън и Хауи са пуснали документи за регистрация на търговска марка Backstreet Barbecue миналия месец.

Повече информация по темата няма, а и самите певци все още не са коментирали бъдещото си начинание. Те обаче с охота разкриха желанието си да навлязат в алкохолния бранш.

„Обмисляме да пуснем свой бранд текила. Преди това обаче трябва да намерим партньор в Мексико“, сподели пред Tasting Table Ника Картър.

Бизнесът със спиртни напитки изглежда е доста печеливш. През 2009 г. Джъстин Тимбърлейк пусна на пазара своята Sauza 901 Tequila, а брандът на Клуни наскоро бе закупен от компанията Diageo за 1 милиард долара. През 2015-та пък, актьорът Марио Лопес създаде своята марка текила Casa Mexico в колаборация с боксьора Оскар Де ла Тоя.

Автор на статията:
Tialoto.bg

КоментариКоментари