Кой каза, че трябва да си комерсиален за да станеш популярен? А кой казва, че ънъдрграундът не може да бъде комерсиален?
Рик Генещ, известен като един от най-татуираните хора в света, опроверга и двете становища.
Генещ, по-популярен като Зомби Бой (по очевидни причини) е доста типичен пример за изглеждащите по нетрадиционен начин представители на различните ъндърграунд течения, който всъщност се превърна е един от най-търсените и харесвани модели напоследък.
Причината? Продуцентите на Лейди Гага и модният лейбъл Thierry Mugler, които първи забелязаха колко много сексапил и чар всъщност се крие под (и над) изографисаната кожа на Рик и набързо го направиха главно действащо лице (череп) в общия си продукт „Anatomy of change".
От там насетне – пей сърце!
Момчето-зомби започна да се появява по страниците на все повече модни списания, облечен в лъскави, модни дрешки, които стоят някак противоречиво върху готическото, изпъстрено с кости и хлебарки, тяло, но всъщност му отиват.
Сега решихме да ви представим една от последните му сесии за списание Schön.
Изплакнете очи горе, в галерията!