IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Деми Мур „възкръсна“ благодарение на фотошопа

20 март 2012 09 55

Актрисата рекламира козметична марка и изглежда нереално красива

Снимка: Helena Rubinstein Campaign

Снимка: Helena Rubinstein Campaign

След края на брака й с Аштън Кътчър, Деми Мур се смаза тотално. Не само вътрешно, а и външно. Дамата отслабна драстично, а кръговете под очите й и повехналия й вид издаваха много безсънни нощи и болка. Актрисата дори влезе в клиника след стомашен проблем, който бе вследствие от липсата на храна и прием на медикаменти и енергийни напитки.

Ексспъпругата на Брус Уилис се скри от медиите, докато тези дни буквално не възкръсна в новата рекламна кампания на козметичната марка Helena Rubinstein. Няколкото рекламни снимки представят Деми в такава светлина, в каквато никога досега не е виждана – просто перфектна.

Снимка: Helena Rubinstein Campaign

Извънземната красота на 49-годишната актриса е резултат от усилена работа с фотошоп, твърдят специалисти. „Тук се крие поне един ден работа. Върху тенът й е отделено специално внимание, като лицето й е коригирано драстично, за да се премахнат всички бръчки, пори и пигментни петна. Изглежда доста по-бледа, отколкото е в действителност", коментира фотосесията дизайнерът на сп. Life & Style Креиг Грун.

Снимка: Helena Rubinstein Campaign

Очите и формата на лицето на Мур също са променени. Te са леко изсветлени и по-наситено зелени, а лицето й е изострено и удължено. „За повечето професионални кадри намесата на фотошоп е задължителна. Но всичко се върти около симетрията, а тази красота е нереална", допълни Креиг.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари

dari ( преди 12 години )
На мен ми харесва как изглеждат подобен род продукти (говоря за снимките на Деми Мур) , но ги разглеждам като предмет на изкуството. Много грешно е да се възхищаваш колко е хубава и да искаш да си като нея, защото това са нереални фотоси.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
( преди 12 години )
хмм,докараш ли я до там да вярваш на рекламите...те и кока-кола се рекламират като продукт за семейства,а са супервредни напитки...кво ги слушаш и гледаш
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
хмм.. ( преди 12 години )
На мен пък ми е странно когато козметични марки се рекламират с хора, на коиро им е нужен толкова фотошоп.Все пак нали целта е да се покаже колко е ефективна козметиката, а когато всички знает, че това въобще не е реално и вярно - що за реклама? Т.Е. тяхната марка е безсилна и недостатъчна...
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
( преди 12 години )
То щото за другите не ползват фотошоп,само за Деми...айде де
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
айм соу хай.... ( преди 12 години )
наели са някоя двойничка сигурно-...
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
( преди 12 години )
Очите й по принцип са зелени, а не кафяви :)
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
roll ( преди 12 години )