IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Известните мъже изместиха моделите от рекламите

18 декември 2013 08 00

Вижте какво рекламират мъже като Джордж Клуни, Мат Деймън и Джеф Бриджис

Аштън Къчър за Lenovo; Снимка: homeshowroom.com.tr

Аштън Къчър за Lenovo; Снимка: homeshowroom.com.tr

Известните мъже и най-вече актьорите от Холивуд взеха да отнемат работата на мъжете модели. Те все по-често сключват добре платени договори за различни рекламни кампании и стават лица на модни марки, козметични брандове, известни напитки и т. н.

Непрекъснато се появяват различни, понякога неочаквани сътрудничества, в които виждаме любимите си звезди от мъжки пол в главна роля, но не в киното, а в рекламния сектор. Едва ли някой е очаквал да види Джордж Клуни като лице на Nespresso, сър Дейвид Бауи, който илюстрира вечното качество на луксозната марка Louis Vuitton или ексцентричният д-р Хаус (Хю Лори) да рекламира мъжката козметика на L' Oreal.

Подобно интересно сътрудничество е това между звездата от хитовия сериал „Двама мъже и половина“ Аштън Кътчър с технологичната марка Lenovo.

След като изигра ролята на Стив Джобс в биографичния филм за създателя на Apple, Аштън прие предложението на конкурентната фирма Lenovo, не само да стане нейно рекламно лице, но и да стане ко-създател на новия ѝ таблет. Кътчър е работил наравно с инженерите на бранда в дизайна и лансирането на новия Yoga Tablet.

Вижте кои са другите известни мъже, които откраднаха работата на моделите в галерията ни!

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари