Вход / Регистрация

Край с наденичките. Причиняват рак!

Внимавайте с мазното обработено месо, защото никак не е полезно!
Край с наденичките. Причиняват рак!
Снимка: Dreamstime

Любителите на сочните наденички ще бъдат крайно изненадани от последното изследване на шведски учени. Според тях една наденичка дневно увеличава с близо 20% възможността да хванат рак на панкреаса.

Не само наденичката е вредна според специалистите от института "Каролинска" в Стокхолм, а и всяко обработено месо.

Ракът на панкреаса често е наричан "тихия убиец", защото в ранните си стадии не поражда никакви симптоми. Или когато са констатирани, те са доста заблуждаващи - болки в гърба, загуба на тегло и на апетит.

Това е една от най-смъртоносните болести и обикновен се хваща от лекарите прекалено късно.

Шведските учени са изключително разтревожени от последните си проучвания, тъй като бързата храна (т.нар. фастфууд) е превзела почти целия свят и стотици хиляди хора са придобили вредния навик да залъгват града с подобни продукти. 50 гр. обработено месо дневно води до 20 процентно увеличение на риска от инфаркт. Това е равностойно на
няколко резенчета шунка или салам, на един хот дог, на една наденичка или на две резенчета бекон. При консумация на 100 грама на ден, или един малък бургер, се увеличава рискът от фаталното заболяване с 38 процента, а на 150 грама - с 57 на сто!

Важно е да се отбележи, че тези стойности са изчислени за непушачите. Пушачите са изложени на 74% по-висок риск от хващане на болестта.

Коментари (3)
Kris-Pis ( преди 3 месеца )

Аз лично повече никога няма да ям наденица...защото, докато ядях такава, си счупих част от зъб с някакво кокалче...Побеснях!Кой знае какви боклучи тъпчат вътре...!!!

2 0
Edna ( преди 3 месеца )

всякаква обработена храна, т.нар полуфабрикати, е вредна. За да се удължи срока й, се използват какви ли не химикали. Колкото по-близко е до оригиналния си вид храната, толкова по-добре. Т.е по-добре пържола, отколкото наденица. По-добре печена чушка, околкото готова лютеница.

6 0
etoile ( преди 3 месеца )

Е в България наденичките са пълни със соя, а соята предпазва от рак така че няма страшно:) А пък инфаркта и инсулта са последствия от висцералните мазнини, те се трупат от ядене на fast food.Извода е - контролирайте си теглото и яжте от всичко по малко:) За слабия човек две наденички не са фатални:)

4 2
Коментирай
Потребител:
Текст:
Моля, въведете кода в полето*


 

5 съвета за правилна почивка 5 съвета за правилна почивка
Понякога най-продуктивната постъпка за нас е да си позволим малко почивка

Успокояване на мускулно-скелетните болки Успокояване на мускулно-скелетните болки
Мускулно-скелетните болки са друга широко разпространена проява на болковия симптом в ежедневието

Премахнете завинаги тъмните кръгове под очите Премахнете завинаги тъмните кръгове под очите
Сенките под очите придават и на най-красивото лице изстрадал вид. Ето как да се справите

Виж още