IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Секс, лъжи и фотошоп: Те бяха забранени през 2012

22 декември 2012 07 12

Рекламите, които бяха цензурирани

Фотошопът попречи на Dior да продава спиралата си в Англия. Снимка: Dior

Фотошопът попречи на Dior да продава спиралата си в Англия. Снимка: Dior

През 2012 г. рекламите станаха по-смели, по-агресивни, по-креативни, но и по-лъжливи. Интересните решения на някои рекламни агенции не бяха посрещнати с добро око от правителствата на различните държави и те бяха забранени.

Творците не трябва да бъдат ограничавани, но когато говорим за комерсиализъм, може би някои послания и картинки е по-добре да останат достъпни само за създателите си.

В стремежа на рекламните агенции да създадат нещо оригинално, което съдържа и необходимите съставки за успешна реклама (сексапил, власт...) се получават продукти, които биват заклеймени като расистки, сексистки, дискриминационни, порно и т.н.

Цензурата във Великобритания не спи и дори за разлика от много други държави се старае да не подвежда потребителя. Затова и най-много реклами са забранени точно в Обединеното кралство.

Вижте ги в галерията ни!

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари