Полезните свойства на червеното вино
Снимка: Reuters
|
Чаша червено вино на ден намаля риска от атеросклероза, инфаркт, целебрална тромбоза, проблеми с паметта, стимулира метаболизма, а вече е ясно, че може да намали и риска от рак на гърдата.
Според американския медицински център "Сидърс-Синай", това твърдение оборва общоприетото мнение, че алкохолът увеличава риска от заболяването. Един от съавторите на изследването, д-р Крисандра Шуфелт заявява, че всички видове алкохол увеличават нивото на естроген в организма, подхранвайки растежа на раковите клетки.
Изследването, което провели, установило обаче, че химикали в ципата и семките на червеното грозде леко понижават нивата на естрогена, докато повишават тестостерона сред жените в предменопауза, които изпиват 230 милилитра червено вино всяка вечер. За разлика от червеното, подобен ефект при консумацията на бяло вино не е забелязан. Изследването продължило близо месец и вкючило 36 жени, които трябвало да консумират "Каберне Совиньон" или "Шардоне", а след това да сменят единия с другия вид вино. Кръвни проби били взимани два пъти месечно, за да се измерят хормоналните нива.
Според лекарите, участвали в изследвнето, получените резултати не означават, че бялото вино увеличава риска от рак на гърдата, но използваното при производството му бяло грозде не съдържа същите "защитни" химикали, открити в червеното грозде.
Златните правила на здравословното хранене
9-те най-големи естествени унищожители на мазнини (Част 2)















vav vinoto e istinata,tarsete no umereno
AАз да ви кажа че това са "приказки от хиляда и една нощ ". Виното е полезно по една часа на ден това значи 125 милилитра за жените и може би двойно повече за мъжете . Лекарствата както се знае се взаметът според телесната маса на човека така че се има в предвид килограмите на жената са по малко от на мъжа. А този който е установил връзката с рака на гърдата и червеното вино сигурно още не се е родил.
Даже те гледат втренчено, ако седнеш в ресторант и не си поръчаш чаша червено вино. В Италия е същото :)
Във Франция всеки ден на обяд пият по чаша червено вино и се чувстват прекрасно :)
Премахнат поради нарушение на правилата на сайта
от 230 мл. червено вино една жена не би ли се омайяла приятно?! До колкото помня виното не трябваше да бъде повече от 100 мл...