Здравословният начин на живот е съвкупност от много различни неща, а сред най-важните е храненето. То е горивото за вашия ум и тяло, също така важен източник на витамини. Подходящата храна е и причината доста болести да ви подминават. Включете следните храни в менюто си и прибавете астмата към болестите, с които няма да имате лична среща.

Мляко: То пази от астма. Богато е на калций и магнезий, който помага на мускулите на бронхите да се отпуснат. Млякото съдържа и витамин D, известен с това, че пази от астма.

Чесън и лук: Много полезни, но и еднакво избягвани от доста хора поради острата си миризма и силен вкус. Ако обаче сте склонни към астма, е хубаво да наблегнете и на двата продукта. Те са пълни с тиосулфати, които имат силни противовъзпалителни свойства.

Моркови: Морковите са богат източник на бета-каротини, които доказано защитават от астма, получена от упражнения. Бета-каротинът се превръща във витамин А в тялото и по този начин осигурява имунизация срещу астматични пристъпи.

Куркума: Сред многото предимства на тази подправка е и свойството ѝ да предпазва от бронхиална астма.

Храни, богати на витамин C: Храни като спанак, плодове и листни зелени зеленчуци са заредени с витамин С. Витамин С повишава имунитета и намалява хриповете при децата.