IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

За първи път на щанда за млечни продукти

22 май 2015 07 46

Новата прозрачна бутилка на Olympus спестява до 15% от месечната консумация на прясно мляко

Снимка: Olympus

Снимка: Olympus

До 15% прясно мляко ще могат да спестят домакинствата месечно с новата прозрачна бутилка на прясно мляко Olympus.

Причината е, че при непрозрачните опаковки не знаем с колко мляко разполагаме и то често застоява в хладилника до изтичане срока на годност на продукта.

Прозрачната бутилка позволява на потребителите да следят количеството мляко и да го оползотворяват навреме, сочи непредставително проучване на производителя на млечни продукти Olympus.

За първи път на българския пазар прясно мляко се предлага в прозрачна бутилка. Освен че помага на потребителите да управляват добре покупките си, полезната бутилка на Olympus показва цвета и гъстотата на млякото.

Прясното мляко с марка Olympus се събира от едни и същи проверени ферми, затова винаги е с еднакъв цвят и вкус. Прозрачната бутилка ще позволи на потребителите да се уверят в това.

„Мит е, че слънчевите лъчи развалят млякото и затова повечето млека се предлагат в непрозрачни опаковки. Иновативната високотехнологична опаковка на Olympus напълно защитава млякото, което се произвежда по най-високи критерии за качество, с модерно оборудване, под най-стриктен контрол“, коментира главният технолог на Olympus.

Квадратната форма на бутилката е удобна за хващане и за поставяне на вратата на хладилника. Потребителите я харесват, защото им напомня стъклените ретро бутилки за мляко, показва още проучването на Olympus.

Бутилката на прясно мляко Olympus може да се рециклира на 100%. Тя е за еднократна употреба, след изплакване се смачква и се изхвърля в жълтите контейнери на фирмите за разделно събиране на отпадъци, напомня производителят.

От месец май първото българско прясно мляко в прозрачна бутилка е налично в търговската мрежа с два етикета – Olympus с 1,5% и с 3,5% масленост.


Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари