Тъй като напоследък постоянно се изтъква нуждата от достатъчно време за сън, важността му за здравето на организма е добре известна. Има обаче и няколко стъпки, с чиято помощ можем да изгорим и допълнителни калории, докато спим.

Да пием повече зелен чай

Зеленият чай съдържа флавоноиди, които подобряват метаболизма, а ако консумацията на тази напитка достигне до три чаши през деня, през нощта се изгарят допълнително калории. Не бива да се тревожим за съдържанието на кофеин в зеления чай, няма да ни държи будни през нощта.

Студен душ преди лягане

Тази практика може да ни помогне да изгорим около 400 калории по време на сън, се споменава в данни на проучване, поместено в сп. PlosOne.

Тренираме вечер

Ако се насочим към фитнеса след работа, ускоряваме метаболизма, вследствие на което изгаряме повече калории, докато спим.

Да спим на хладно

В проучване, публикувано в North American Journal of Medical Sciences се споменава, че спането в студена стая води до изгаряне на 7% повече калории. Причината е, че организмът изгаря мазнини, за да повиши телесната температура.