Няма какво да се лъжем, стегнатото и оформено дупе е сред основните цели на всяка жена, която стъпи във фитнес залата. Кои обаче са най-ефективните начини да постигнем това? Своя опит в това отношение споделят няколко жени, които са постигнали завидни резултати със своите седалищни части.

Изабела Мабей споделя, че повдигането на тежести е наистина важно. Тя прави клякания с тежест, които допълва с изпълнението на по-леки упражнения като мост, обикновени клякания и др.

Докато обичайните клекове са чудесен начин за начало, Изабела подчертава, че добавянето на постепенно увеличаваща се тежест към упражненията е от съществено значение за нейния напредък. В противен случай тялото свиква с даденото тегло и прогресът спира.

За Лусия Лопес резултатът също се появява, когато тя преодолява страха си да вдига тежести по време на упражненията за крака и седалище. Тя изпълнява мъртва тяга, лег преси и разбира се клекове.

Друга тайна на нейния успех е храненето, с което си осигурява достатъчно енергия. С тази комбинация от методи Лусия вижда резултати след два месеца.

Още по темата

Сара Юдкин – следващата, която се радва на стегнато и оформено дупе, казва, че упражнения, като лег преси, мъртва тяга, скокове на пейка, ѝ помагат да постигне завидните резултати.

Когато решава да се фокусира върху оформяне на задните си части, Тейгън Уилямс-Чен променя цялата си тренировка. Основното упражнение в нея са хип тръстовете, тъй като така използва голяма тежест на тялото и наистина може да изгради мускули.

Тейгън споделя още, че ефектът е видим само две седмици, след като е започнала с упражненията. Клековете също заемат основна част в нейната тренировка.

Снимки от резултатите може да разгледате в нашата галерия.