Дори и след закуската рано сутринта, около 10 часа гладът често се появява отново. Все още е доста рано за обяд, но пък дискомфортът от празния стомах също не е за предпочитане.

Вместо да се опитаме да изчакаме до обяд, изпитвайки волята си, експертите споделят, че е по-добре да хапнем междинна закуска – особено ако желаем да отслабнем. Освен това колкото повече огладняваме за обяд, толкова по-голям е рискът да преядем. В стремежа си да спестим калории, можем да изберем тези храни за закуска преди обяд.

1. Сирене и ябълки

Препоръчително е да изберем сирене, което има по-ниско съдържание на мазнини. Когато добавим и ябълка, ще се увеличи приемът на фибри. По този начин ще се заситим достатъчно, за да издържим до обяда.

2. Ягоди и кисело мляко

Друг идеален начин за „зареждане с гориво“ в средата на сутринта е с нискомаслено кисело мляко и чаша ягоди. Тази кремообразна и вкусна закуска е пълна с 20 грама засищащи протеини, а ягодите добавят фибри.

Още по темата

3. Шепа шамфъстък

В количеството от 30 г от тези ядки се съдържат шест г протеин и три г фибри. Шамфъстъците не само ни набавят важни хранителни вещества, но и ни засищат.

4. Сварени яйца

Те са лесна и питателна храна, която можем да подготвим дни по-рано и да съхраняваме в хладилника. За да си набавим идеалната комбинация от протеини, мазнини и фибри, е добре да хапнем и един портокал.