Ако не получаваме така желаното тонизирано тяло, дори и след като сме прекарали часове във фитнес залата, проблемът може да се крие както в хранителния режим, така и в упражненията.

Според специалисти в областта тези грешки много често саботират добрия резултат.

1. Не си набавяме достатъчно протеини

Целта ни може да е само да се намали приемът на калории, но трябва да получаваме достатъчно протеин, за да тонизираме тялото си. Мускулите се нуждаят от аминокиселини, за да се възстановят, след което да се изградят. Затова да включим в менюто постно месо, риба и яйца. Целта е да си набавяме по 120 грама протеин на ден.

2. Не пием достатъчно вода

Ако не консумираме достатъчно вода, организмът се дехидратира, появява се умора, нездравословен глад и метаболизмът се забавя. Не бива да забравяме, че мускулите не могат да се възстановят, когато сме дехидратирани, а мазнините няма да се изгарят ефективно.

Още по темата

3. Правим едни и същи упражнения

Няма как да получим желания резултат, ако не променяме тренировката си. Трябва да комбинираме упражненията – например бавни с бързи повторения, както и да променяме тежестите.

4. Интензивността също е важна

Интензивността и времето са двата най-големи фактора при изгарянето на мазнините и изграждането на мускулите. Затова, ако клековете с гири не са никакъв проблем, вероятно интензивността не е достатъчна.