Красивите ръце са едно от най-важното нещо за истинската дама. Да бъдете в добра форма не означава да пренебрегвате която и да е част от тялото.

Нежност, сексапил и съблазън могат да бъдат постигнати с правилни упражнения за бицепс, трицепс и рамо.

Отдавна е разбит митът за мускулести дами, които постигат нежелани резултати с усилени тренировки – напротив, добре подбраните упражнения стягат ръцете и запазват техния фин облик, без да създават усещане за твърде обемна мускулна маса.

Нашият пример идва от Симона Конова, която има дългогодишен опит и ще ни покаже как точно се правят различните упражнения.

1. Бицепсови сгъвания с дъмбели

via GIPHY

2. Повдигане на дъмбели встрани

via GIPHY

3. Френско разгъване с дъмбели зад врата

via GIPHY

4. Гребане с дъмбели

via GIPHY

5. Кофички

via GIPHY

6. Раменни преси

via GIPHY

7. Избутване наред и нагоре с дъмбели от легнало положение

via GIPHY

8. Кик-бек за трицепс

via GIPHY


9. Прав удар с дъмбели

via GIPHY