Справянето с проблема с болката в тялото не е лесна задача. Тя може да се появи по всяко време и има различен интензитет. Кара ни да се чувстваме некомфортно, най-вече на работа. На пазара има много медикаменти, които носят моментно облекчение, но и странични ефекти като гадене, замаяност, главоболие, отпадналост и други.

Статистиката показва, че близо 50 милиона американци страдат от хронични болки. Голяма част от тях се нуждаят от по-сериозни грижи, защото стават нетрудоспособни заради здравословния проблем.

Има няколко алтернативни начина за справяне с болката в различните части на тялото. Това са акупунктурата, спинална анестезия, терапии с масаж, релаксиращи техники, тай чи, йогата. Можем да ги комбинираме с хранителен режим, който също ще допринесе за намаляване на болката. Ето кои храни са подходящи в случая:

Джинджифил

Популярният корен не се използва само за подправка и облекчаване на кашлицата и болките в гърлото. Джинджифилът съдържа протеини, които действат като нестероидно противовъзпалително лекарство без странични ефекти за организма. Препоръчва се за консумация от хора, които имат остеоартрит. Джинджифилът също тушира болката при мигрена и мускулни болки след интензивни тренировки.

Ако имаме простуда и грип, можем да си настържем малко джинджифил и да го смесим с мед. Не трябва да поглъщаме повече от 4 грама на ден, а за бременните количеството трябва да е 1 грам. Добре е да знаем, че чаят от джинджифил също помага, но е силен почти колкото кафето.

Повече по темата може да научите на Puls.bg