Най-сетне сте събрали воля и сили и сте започнали да тренирате, за да се сдобиете с така желаното тяло. Въпреки усилията обаче, резултатът продължава да бъде незадоволителен. Ето къде най-често се греши в тренировките.

1. Обсебени сте от числата

Използването на крачкомер може да ви помогне да постигнете поставените цели, но е възможно също и да се обсебите от числата.

За следващата си тренировка се опитайте да скриете устройството и да се фокусирате върху начина, по който се чувствате. Проучванията също така установяват, че тези, които ръчно записват своята дейност, имат по-добри резултати от тези, които разчитат на крачкомери.

2. Мислите за Instagram

Снимките все пак имат своята стойност, но ако прекарвате цялото време във фитнеса, докато публикувате в социалните мрежи, трябва да се замислите защо изобщо сте там. Когато сте съсредоточени в тренировката, ефективността ѝ е по-голяма.

Още по темата

Плюс това, тревогите за начина, по който изглеждате за следващото селфи, могат да предизвикат физиологична реакция, която да засегне мускулите и сърдечния ритъм.

3. Не получавате достатъчно сън

Когато правите компромис с времето за сън, вредите на способността на тялото да възстанови мускулите. Това оказва негативен ефект и върху тренировката.

Възобновяването на клетките се случва по време на дълбокия сън.