Отслабването изисква доста труд и дисциплина, но дори когато не сте редовни с тренировките или пропускате броенето на калории, има как да видите приятните резултати, когато се качите на кантара.

Използвайте в ежедневието си тези малки трикове, които ще ви помогнат да се освободите от нежеланото тегло.

1. Винаги започвайте храненето с чаша вода

По този начин поддържате организма хидратиран и се засищате предварително.

2. За десерт изберете парче черен шоколад

Първите няколко пъти може да не удовлетворите нуждата за сладко по този начин, но докато се борите със зависимостта си от захар, ще се радвате, че спестявате калории, докато си похапвате здравословно лакомство.

3. Контролирайте порциите

Ако искате да отслабнете, без да наблягате на тренировките, е много важно да следите порциите, които консумирате. За тази цел особено полезна се оказва употребата на по-малки чинии.

Още по темата

4. Движете се повече

Дори и да не отделяте време за тренировка, можете да изгорите няколко допълнителни калории, като се постараете да се движите малко повече през деня.

Направете почивка в офиса и се разхождайте, като използвате стълбите, вместо асансьора, паркирате малко по-далеч от офиса или слизате една спирка по-рано.

5. Не гладувайте твърде дълго

Гладуването за кратко може да ви се отрази добре, но ако това продължи през целия ден, вечерта сте склонни да преядете и то с нездравословни и висококалорични храни.