Нека разбием стереотипите, храненето с протеини не е само за невегетарианците. Когато мислим за белтъчини, ние се сещаме първо за яйца, месо и млечни продукти. Но те не са подходящи за вегетарианците. За сметка на това има други източници на протеини, които могат да задоволят нуждите им.

Както за вегетарианците, така и за останалите, разнообразното хранене е много важно. Разбира се, има няколко вида вегетарианство – едни хора не ядат месо, други не консумират месо и яйца, трети месо, яйца и млечни продукти, както и такива, които са суровоядци (или така наречените вегани).

Някои започват да изключват определени храни малко по малко, например месото, което е източник на протеини. Но трябва да намерят друг начин, по който да си ги набавят. И така започват да търсят алтернативи.

Тофуто е соев продукт, който е идеален заместител на месото. Пълномаслената храна осигурява на тялото всички аминокиселини. Може да се консумира по различни начини – от направата на бургери до супи. Нарича се още соево сирене, защото се получава от соево мляко. В едно 100-грамово парче тофу има между 10 и 20 г протеин.

От кои други храни можете да си набавите протеини, четете на Puls.bg