В сезона на почивките сме. Много мъже и жени се опитват да влязат във форма, за да не се притесняват на плажа или на басейна. Но за това са нужни много усилия.

Движението и здравословното хранене помагат да свалите излишните килограми. При някои хора заседналият начин на живот води до образуването на паласки, коремче, по-дебели ръце... Метаболизмът се забавя и ако не се вземат мерки навреме, рискувате да преминете в по-големия размер дрехи и да отидете на почивка с отпуснато тяло.

Ако имате по-дебели ръце и въобще твърде масивна горна част на тялото, то това може да се дължи на нарушена обмяна и дисбаланс на хормоните, както и на неправилен хранителен режим. Може да премахнете излишните мазнини по ръцете, ако промените начина си на живот и изпълнявате няколко специфични упражнения – вкъщи или във фитнеса.

Ходене, бягане, плуване, аеробика, колоездене, скачане на въже, са така наречените упражнения за сърдечносъдовата система, които могат да бъдат доста ефективни при изгарянето на калориите. При тях също се натоварват ръцете. Препоръчително е да се прави около 20-минутна кардио тренировка поне 3-4 пъти седмично. Ако досега не сте спортували, най-добре е натоварването да се увеличава постепенно до 30-45 минути.

Още по темата

Най-лесният начин да стегнете ръцете е като вдигате гирички или бутилки с вода, които трябва да тежат поне 2-3 килограма всяка, за да има някакъв ефект. Така наречените push-up упражнения също са много полезни за укрепване на ръцете. Те натоварват различните групи мускули. Въпреки това, повечето от тях са по-тежки, особено за жените, защото при някои се използват тежести за ръцете и краката. И висенето на лост помага за заякване на ръцете.

Така нареченото „планк предизвикателство“ също се препоръчва при дебели ръце. При него се натоварват мускулите на цялото тяло. Хубаво е да се изпълнява всеки ден, но в началото е много трудно за начинаещите и крие риск от сериозни травми. Най-популярният планк е на предмишниците. Характерното за него е, че ръцете са сгънати, като опорната точка е на предмишниците, а не на дланите. Ръцете са разположени на ширината на раменете, паралелно на тялото.

Вижте по-нагледно най-популярните упражнения за ръце, които може да изпълнявате в домашни условия: