Вход / Регистрация

Как да победите глада само с 300 калории?

Доктор Сара Шенкер препоръчва храни с високо съдържание на протеини и такива с малко въглехидрати
Как да победите глада само с 300 калории?
Снимка: Dreamstime

Книгата с рецепти „Бързата диета“ се превърна в истински бестселър във Великобритания. Диетата на доктор Майкъл Мозли препоръчва два дни гладуване, в които на дамите им е разрешено да консумират по 500 калории на ден, а на мъжете – по 600 калории. Според диетолога доктор Сара Шенкер именно ограничаването приема на калории е ключът към отслабването. По тази причина тя издава книга със 180 нискокалорични рецепти.

Може би очаквате, че всички рецепти ще включват салати без въглехидрати, но грешите. Книгата предлага вкусни ястия с картофи, задушено говеждо или пък сладкиш. Повечето рецепти включват храни, богати на протеини като яйца, пилешко и риба. От друга страна Сара Шенкер препоръчва избягването на храни с висок гликемичен индекс като ядки, зърнени храни и зеленчуци.


Според диетолога човек може да се чувства напълно заситен само с 300 калории на ден, стига да използва правилните съставки. Все пак Сара не изключва съвсем въглехидратите от рецептите си, защото според нея те са нужни на хората, които водят активен начин на живот. Оризът например, често е избягван от хората, които спазват диета, защото е наситен с въглехидрати. В книгата с рецепти обаче, се използва ориз басмати, който съдържа бавно освобождаващи се въглехидрати.

Най-добре е да се търси балансът в съставките на ястията, както и да се намали техният обем. Често хората нямат чувство за умереност и ядат много повече, отколкото имат нужда. Доктор Щенкер смята, че бързата диета е ефективна, защото рецептите се приготвят лесно и не ограничават прекалено хората от това, което обичат.

Единственото правило е два дни от седмицата да се спазва гладуването. Препоръчително е то да се прави два отделни дни, например понеделник и четвъртък. Авторката на книгата твърди, че ползата от гладуването не е само загубата на тегло, пише вестник Daily Mail. Премереният глад може да подобри хормоналния баланс и производството на инсулин.



Коментари (0)
Коментирай
Потребител:
Текст:

Моля, въведете кода в полето *



 


Кисненето във Facebook води до хранително разстройство Кисненето във Facebook води до хранително разстройство
Кара ни да приемаме тялото си по негативен начин

Внимавайте с порцията мюсли! Обемът ѝ заблуждава Внимавайте с порцията мюсли! Обемът ѝ заблуждава
А това означава, че може да поемете повече калории, отколкото си мислите

Предизвикателство №2: Една седмица без fast food Предизвикателство №2: Една седмица без fast food
Поредното предизвикателство от кампанията „100 калории по-малко на ден“

Тайните на знаменитостите, с които отслабнаха Тайните на знаменитостите, с които отслабнаха
Много от популярните дами се бореха с излишните килограми

Виж още