Отслабването може да е доста труден процес, ако не знаете откъде да започнете. Какви храни трябва да ядете и кога? На помощ идва Каролин Браун, експерт по хранене във Foodtrainers, която дава 5 ценни хранителни съвета. Нека пътешествието ви към един по-добър и здравословен живот и красиво тяло започне сега:

1. Яжте повече

„Добавянето на различни продукти е базово. При диетите и хранителните режими винаги се изключват куп храни, но и менюто се обогатява с други... като плодове, зеленчуци, риба и разбира се, вода“, обяснява пред Men's Health Браун.

2. Кога ядете е толкова важно, както какво ядете

„Хапвайте в кратки времеви периоди. Крайната цел е храносмилателната ви система да работи 12 или по-малко часа и след това да има време за почивка“, съветва експертът.

3. Яжте най-много на обяд

„Направете обяда най-обилното си хранене. Често хапваме най-много на вечеря, но това е грешка. Идеалният обяд трябва да съдържа 2 чаши зеленчуци с фибри, немазни протеини и полезни мазнини“, коментира Каролин.

4. Спрете да се храните 2 часа преди сън

„Вечеряйте часове преди да заспите. Това ще ви предпази от коремни болки, подуване и ще ви помогне да отслабнете. Когато спи, организмът работи на бавни обороти, което включва и преработването на храна. В резултат тя не се разгражда правилно и се складира като мазнина. Не яжте поне 2 часа преди да заспите“, категорична е дамата.

5. Яжте готвено

Вместо да ядете навън, започнете да си готвите у дома. Така ще можете да контролирате състава на храната си и да избегнете излишните калории, съветва още Браун.