Вход / Регистрация

Стегнат корем без коремни преси и аеробни упражнения?! (видео)

Треньорът Ник Тъминело предлага едно упражнение за проблема с отпуснатия корем
Стегнат корем без коремни преси и аеробни упражнения?! (видео)
Снимка: Dreamstime

Мечтата на всяка дама, а защо не и господин, е да има стегнат и плосък корем. Знаем, че той се постига със стотици коремни преси, бягане, колоездене, планк и куп други аеробни упражнения. Професионалният треньор Ник Тъминело има друго решение  на въпроса и гарантира отлични резултати с едно упражнение, което се повтаря по-малко от десет пъти на ден.

Необходима е фитнес топка, така че, ако искате да го пробвате, се снабдете с такава. Това, което трябва да направите е да се плъзнете по топката и да застанете в позиция за лицева опора, като коста под коляното трябва да е опряна на топката и пръстите на краката ви да опират в нея.

Ръцете ви са здраво залепени за пода и постепенно, без да ги отлепяте, придърпвате краката към тялото, влачейки топката, докато не се образува прав ъгъл между гърба и бедрата ви. Задържате за малко и след това с бавно приплъзване на топката в противоположна посока се връщате в изходно положение. Продължавате да избутвате краката си в противоположна на ръцете ви посока, докато не се разтегне цялото ви тяло и пръстите на краката ви заедно с половината прасци не останат във въздуха.

Прегледайте видеото и опитайте, а след няколко седмици ще си поговорим за ефекта!



Коментари (0)
Коментирай
Потребител:
Текст:

Моля, въведете кода в полето *



 


Как да имате талия като на Кейт Уинслет Как да имате талия като на Кейт Уинслет
Актрисата не е фен на фитнеса

Как да имате крака като на Дженифър Конъли Как да имате крака като на Дженифър Конъли
Поредните съвети как да получите физика като на холивудска звезда

5 причини да смените кардио тренировките 5 причини да смените кардио тренировките
Интензивните натоварвания имат по-бърз ефект

5 минути за ръцете 5 минути за ръцете
Упражнения, които ще ви помогнат да оформите тази част от тялото си

Виж още