Мечтата на всяка дама, а защо не и господин, е да има стегнат и плосък корем. Знаем, че той се постига със стотици коремни преси, бягане, колоездене, планк и куп други аеробни упражнения. Професионалният треньор Ник Тъминело има друго решение  на въпроса и гарантира отлични резултати с едно упражнение, което се повтаря по-малко от десет пъти на ден.

Необходима е фитнес топка, така че, ако искате да го пробвате, се снабдете с такава. Това, което трябва да направите е да се плъзнете по топката и да застанете в позиция за лицева опора, като коста под коляното трябва да е опряна на топката и пръстите на краката ви да опират в нея.

Още по темата

Ръцете ви са здраво залепени за пода и постепенно, без да ги отлепяте, придърпвате краката към тялото, влачейки топката, докато не се образува прав ъгъл между гърба и бедрата ви. Задържате за малко и след това с бавно приплъзване на топката в противоположна посока се връщате в изходно положение. Продължавате да избутвате краката си в противоположна на ръцете ви посока, докато не се разтегне цялото ви тяло и пръстите на краката ви заедно с половината прасци не останат във въздуха.

Прегледайте видеото и опитайте, а след няколко седмици ще си поговорим за ефекта!