Вход / Регистрация

Да поработим за по-слаби бедра (видео)

Едно незаменимо упражнение!
Да поработим за по-слаби бедра (видео)
Снимка: Dreamstime

Коя жена не мечтае за стегнати и слаби бедра? Когато искаме да отслабваме, се стараем да избираме упражнени, които да ни карат да се изпотим. Бягане, каране на колело, кънки, аеробики... всичко, което бързо изкарва задържаната вода и ни умаря. Но упражненията от място също имат своето голямо значение. Лежейки на пода, можете да свършите доста работа за корема, бедрата, ръцете и стомаха.

Сега ще обърнем внимание на бедрата с едно разпространено упражнение, особено за дамите, които ходят на пилатес.

За целта лягате на пода, като гледате гръбнакът да е прилепнал за него. Краката са опънати и докосват пода.

Повдигате единия така че стъпалото да бъде в шпиц и започвате да правите кръгове по посока на часовниковата стрелка. Диаметърът на кръга трябва да бъде по-голям, но не и да го разтягате почти до пода. Направете 12-15 повторения в едната посока, а после със същия крак обърнете посоката. Другият крак трябва да стои опънат на пода, а ръцете също са изпънати, до торса. Напрежението и силата на въртене трябва да идва от самия крак. Не си местете таза, гърба или главата.

Повторете цялото упражнение и с другия крак в двете посоки и гледайте да го превърнете в задължителен елемент от вашата тренировка. Естествено отведнъж, ефект няма да има! Трябва постоянство.



Коментари (2)
машка ( преди 1 година )

Като гледам к'ви кълки има тази жена, явно упражнението не е много добро. Аз ще наблегна на бирата, поне като вдигам бутилката извайвам хубави ръце :)

9 4
хмм ( преди 1 година )

Това е просто едно от основните упражнения в Пилатес и не мисля, че само с това нещо особено може да бъде постигнато. А и главната функция на упражнението е да подобри мускулатурата на средната част на тялото - корема и гръбнака. За краката не е чак толкова ефективно.
Малко е безсмислено това видео...

8 5
Коментирай
Потребител:
Текст:

Моля, въведете кода в полето *



 


5 причини да смените кардио тренировките 5 причини да смените кардио тренировките
Интензивните натоварвания имат по-бърз ефект

5 минути за ръцете 5 минути за ръцете
Упражнения, които ще ви помогнат да оформите тази част от тялото си

Грешките при тичането, които начинаещите допускат Грешките при тичането, които начинаещите допускат
За какво трябва да внимавате, когато става въпрос за джогинг

„За“ и „против“ да тренирате с приятел „За“ и „против“ да тренирате с приятел
Заслужава ли си да тренирате с партньор или по-добре да го правите сами

Виж още