Коя жена не мечтае за стегнати и слаби бедра? Когато искаме да отслабваме, се стараем да избираме упражнени, които да ни карат да се изпотим. Бягане, каране на колело, кънки, аеробики... всичко, което бързо изкарва задържаната вода и ни умаря. Но упражненията от място също имат своето голямо значение. Лежейки на пода, можете да свършите доста работа за корема, бедрата, ръцете и стомаха.

Сега ще обърнем внимание на бедрата с едно разпространено упражнение, особено за дамите, които ходят на пилатес.

За целта лягате на пода, като гледате гръбнакът да е прилепнал за него. Краката са опънати и докосват пода.

Още по темата

Повдигате единия така че стъпалото да бъде в шпиц и започвате да правите кръгове по посока на часовниковата стрелка. Диаметърът на кръга трябва да бъде по-голям, но не и да го разтягате почти до пода. Направете 12-15 повторения в едната посока, а после със същия крак обърнете посоката. Другият крак трябва да стои опънат на пода, а ръцете също са изпънати, до торса. Напрежението и силата на въртене трябва да идва от самия крак. Не си местете таза, гърба или главата.

Повторете цялото упражнение и с другия крак в двете посоки и гледайте да го превърнете в задължителен елемент от вашата тренировка. Естествено отведнъж, ефект няма да има! Трябва постоянство.