Тренировката е сериозно изпитание за вашето тяло. Ето защо ви е необходима подготовка преди да започнете.

Без значение дали желанието ви е да отслабнете или просто се поддържате за тонус, тялото ви трябва да е добре заредено с енергия и сили. За целта е необходимо:

1. Да хапнете преди тренировка – препоръчително е да сложите нещо в стомаха поне 1 час преди да започнете с потенето. Дайте на мускулите протеини или въглехидрати под формата на плод като банан.

2. Хидратирайте – няма нищо по-опасно от празен стомах и дехидратирано тяло. Пийте поне 0,5 л вода преди тренировка и толкова по време на самата тренировка.

3. План на тренировка – няма смисъл да правите безцелно някакви упражнения, просто за да се изпотите. Трябва да имате готов план на самата тренировка. Така няма да губите излишно време, няма да почивате ненужно и в случай че следвате съвета на някои професионалист ще натоварите по правилен начин и без травми мускулите си.

4. Загрейте – загряването е задължително! Дори да тренирате всеки ден или времето да е над 30 градуса, мускулите и ставите се нуждаят от загряване. Избегнете потенциално контузии с лек джогинг, няколко клека, лицеви опори и усуквания на тялото.

5. Настроение с музика – тренирането на музика е в пъти по-приятно. Направете си специална плейлиста, която да ви надъхва и дори може да ви даде ритъм, който да следвате.