Големите гърди не са само „оръжие за съблазън“ и допълнителна причина за самочувствие, но могат да бъдат и бреме. Особено ако обичате спорта! Обиколката на бюста понякога създава голямо неудобство. С това се съгласи дори актрисата София Вергара, която призна в интервю, че заради пищната си гръд трудно прави упражнения, макар че ѝ се иска да бъде в добра атлетична форма.

Вижте кои упражнения е по-добре да не правите, ако имате големи гърди:

Лицеви опори

Лицевите опори са доста сложни, ако имате едър бюст. Това е така, защото те допълнително натоварват раменете и гърба ви с тежестта си. Самото изпълнение на упражнението също е по-сложно.

Планк

Позицията е сходна като при лицевите опори, логично проблемът с тежестта на гърдите е същият. В добавка гравитацията ще ви направи лоша услуга, тъй като този път сте в статична поза и неусетно може да изкривите позицията и да натоварите части на тялото, които не трябва.

Бягане/Джогинг

Колкото и да пристягате гърдите си с потници и сутиени, при тичане цялото тяло се тресе! И ако бюстът ви е по-едър, този трус може да доведе до болки в раменете и гърба, дори в самите гърди. По-добре ходете бързо или карайте кънки.

Упражнения върху степ

Докато гравитацията дърпа гърдите ви надолу, движението на тялото ги дърпа нагоре. Това движение на пинг-понг ще ви измори допълнително и може да натовари раменете ви излишно.

Подскок с разтваряне на ръцете и краката (Джъмпинг джак)

Логиката е същата – когато тялото ви е в активно движение, големите гърди скачат като пинг-понг и е трудно и изтощително и за самата вас.

Скачане на въже

Скачането на въже е едно от най-добрите упражнения за горене на калории и то за кратко време. И пак то е мъчение за дамите с едър бюст.

Набирания

За разлика от лицевите опори, този път тялото ви е изправено и гравитацията тегли гърдите надолу и горната му част е по-напрегната, натоварвайки раменете и гърба допълнително.