Почти всеки човек е преживявал тежка раздяла, която е разбивала сърцето му. В тези моменти можем буквално да почувстваме болката и депресивните състояния ни завладяват.

В някои случаи хората остават в плен на това състояние, без да знаят как да се измъкнат от него.
Как можете да си помогнете, за да се почувствате по-добре и да бъдете готови за нова бъдеща връзка?

1. Не потискайте чувствата си

Не бягайте от чувствата си, като бързо започнете друга връзка или се насочите към алкохола. Избягването само ще засили страданието. Прекарайте известно време, отдавайки се на това, което изпитвате.

Ако имате нужда, поплачете си – винаги има начало и край на емоционалната болка и разбитото сърце. Новата връзка не е честна нито за вас, нито за новия ви партньор, който вероятно използвате, за да се измъкнете от болката.

Още по темата

2. Говорете за болката си

Използвайте това време като възможност да позволите на другите да бъдат до вас. Не се притеснявайте, че сте бреме за тях.

Тези, които всъщност са тежест за другите, обикновено не усещат истински чувството на любов и подкрепа. Те просто се оплакват, което е различно от това да ги допуснете в сърцето си и да изградите по-дълбоки взаимоотношения, които в крайна сметка да ви помогнат да преодолеете мъката.

3. Мислете градивно

Разберете кои са онези части от вас и вашата личност, които не сте изразили в предишните си връзки, за да можете да поправите тази грешка в бъдещите.

Например, ако откриете, че сте били прекалено пасивни или адаптивни в предишни взаимоотношения и сте привлекли контролиращи хора, помислете как да промените това и да вземете контрола в свои ръце.