Нежната половинка на Кристиано Роналдо, Ирина Шейк, е новото рекламно лице в кампанията на Via Spiga за есен-зима 2014. Ретро вдъхновените кадри са дело на фотографа Майлс Олдридж, който поставя Ирина Шейк върху бял фон, с цел да контрастира екзотичния загар на кожата й.

Графичните принтове в цветните акценти по декора и духа на изминалите ретро години асоциират с филмовото наследство на италианския режисьор Микеланджело Антониони и италианските абстрактни картини от 60-те години на миналия век.

Кампанията представя последните модели от актуалната колекция за есен-зима 2014, сред които високи боти на ток в класическа кожа, брокатени ефекти и монохромни комбинации. Специален акцент в кадрите е поставен върху модерната интерпретация на гладиаторските обувки, преобразени с многобройни тънки каишки, преплитащи се една в друга и „обгръщащи“ нежно крака.

Фокусът е изцяло насочен към обувките благодарение на ярките и наситени нюанси в цветната палитра на силуетите, сред които неоново жълто, зелено, синьо и оранжево.

Марката Via Spiga е открита през далечната 1985 година и е кръстена на една от основните улици в най-известната шопинг дестинация – Милано.

Като иконичен белег през годините се запазва силно изразеното архитектурно влияние както при принтовете, така и при самия дизайн. От създаването си до днес, марката съчетава италиански дизайн и майсторство на изработка.

Пълната кампания можете да видите в галерията ни.