IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ода за града, който никога не спи

28 август 2014 07 50

Кампанията на Massimo Dutti към колекция „The 689 5th Avenue”

Снимка: Massimo Dutti

Снимка: Massimo Dutti

Елегантност, модерен дизайн и качество се съчетават в симбиоза с космополитен дух и авангард в новата колекция „The 689 5th Avenue” на Massimo Dutti за есен-зима 2014.

Женствените силуети и минималистичен стайлинг са представени от премерената красота на полякинята Аня Рубик, която демонстрира строгите линии на бизнес облеклото. Всеки един аспект на силуетите и най-малките детайли, които присъстват, са прецизно преценени, до създаването на перфектен офис силует.

Философията „По-малко е повече“, която модната къща следва неизменно от своето създаване, диктува семплите, но изключително практични есенни комбинации.

Цветовете в предложенията са издържани в класическите сиви, кремави, кафяви и черни тонове, които се смесват деликатно с пастелно розово, бяло и цвят горчица, за да създадат характерната есенна палитра.

Дамите могат да избират между класически панталони в райе, дълги бели ризи, които със своята практичност при дължините могат да бъдат носени и като рокли, топли пуловери в едра плетка и стилни блейзъри, комбиниращи в себе си едновременно бизнес кройки и строги линии.

Лимитираната колекция „The 689 5th Avenue” на Massimo Dutti е създадена за да отбележи дебютното откриване на бутика на 5-то авеню и официалното навлизане на марката на пазара в САЩ. 

Линията е стартирана със специалната помощ на фотографа Марио Тестино и представлява своеобразна ода за града, който никога не спи, която продължава своите традиции и до днес.

Всички кадри от кампанията можете да видите тук.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари

Kok ( преди 9 години )
всяка снимка - с отворена уста ...
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
Анонимен ( преди 9 години )