IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Изкуството да съблазняваш

8 септември 2014 13 10

Новата кампания на Triumph за есен-зима 2014

Снимка: Triumph

Снимка: Triumph

Предизвикателната тематика за фаталната жена изцяло завладява есента с новата кампания на Triumph.

Марката за бельо залага на дръзки и провокативни пози от страна на Ема Стерн Ниелсен, която застава пред обектива на известната с нестандартния си почерк фотограф Елен фон Унверт.

Кадрите представят последните модели бельо на Triumph, обединени под мотото за съблазън, интерпретирано с многобройни детайли от дантела, мини дължини, корсети от сатен, дълги чорапи с блестящ ефект и „кабаре“ аксесоари като пера, богата орнаментика на обувките и инкрустации.

Наподобяваща модел от „Мулен Руж“, Ема представя специална стилистика с тежък грим, изкусително червено червило и опушен ефект на очите. Визията е завършена с ретро-вдъхновена прическа с подчертан обем.

Цветната палитра в новата колекция изкусително бельо за есен 2014 на Triumph се характеризира тематично с наситени и ярки нюанси на задължителното червено, лилаво, класическо черно, синьо и бордо, подчертано с форми на есенни листа.

Темата за фаталната жена е разгърната и със специалните кройки на бельото, разкриващо сексапил, но запазващо елегантната линия. Силно изрязани горни части контрастират с едва загатнати прозрачни елементи в долните такива.

Завръщането на принтовете като основна тенденция за есен 2014 не подминава и бельото – пижамите в две части на Triumph са изцяло решени в полка точки или геометрично каре.

Пълната колекция бельо можете да видите в галерията.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари