Две от най-големите френски марки в модата и хранителната индустрия обединяват сили, за да донесат двойно удоволствие на своите потребители.

Чистото желание за забавление, мистичният дух и ценните качества на водата са водещите концептуални точки в колаборацията между Evian и Kenzo.

Дизайнът на бутилката представя лилаво-жълт принт, който е вплетен в лимитираната серия за 2015 със своята символика – лилавите линии пресъздават Френските Алпи, а жълтите интерпретират чистотата на планинската минерална вода.

Проектът е създаден като част от благотворителната кампания „No fish, No nothing“, която от модната къща инициират в защита на околната среда и предпазване на флората и фауната.

Колаборацията между Kenzo и Evian е поредната съвместна работа за марката минерална вода.

До момента, творци и марки като Elie Saab, Christian Lacroix, Jean Paul Gaultier и Paul Smith са представяли своите дизайнерски решения за бутилката.

Още по темата

Лимитираният дизайн от Kenzo е вдъхновен от операторското майсторство на Дейвид Линч и ще „облече“ както стъклената, така и пластмасовата бутилка.

Можете да видите как ще изглежда новият дизайн на лимитираната серия в нашата галерия.