От момента, в който видяхме първите кадри на Мадона за Versace, усетихме навлизането на една тенденция за завръщане на едни от най-известните звезди.
Към проектите с добре познатите личности добавяме още един фаворит – кампанията за пролет-лято 2015 на Givenchy.
Модната къща изненадва своите почитатели с представянето на новото рекламно лице за сезона – Джулия Робъртс.
До момента актрисата има зад гърба си многобройни участия в различни кампании за едни от най-големите имена в модната и козметична индустрия.
Този път обаче заразителната и емблематична за американката усмивка е оставена на заден план.
Енергията и акцентът са фокусирани върху една много по-сериозна визия, съответстваща на визиите – вдъхновени от мъжкия гардероб якета и феерични ризи.
Кадрите са дело на други легенди в изкуството на фотографията – дуото Мерт Алас и Маркус Пигот.
„Това е различен, свеж, нов начин да видим Джулия – наистина хубав и градски, мисля.“, сподели креативният директор на Givenchy, Рикардо Тиши.
До момента модната къща представя първите два кадъра от кампанията, а ние с нетърпение очакваме пълното разкритие на проекта за пролет-лято 2015.