IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ким и Кание – новата армия на любовта

2 януари 2015 08 15

Двойката са новите рекламни лица за Balmain

Снимка: Balmain

Снимка: Balmain

Ако съществува любов от пръв поглед, то със сигурност я изпитахме в момента, в който видяхме новата кампания на Balmain за пролет-лято 2015.

Армията на креативния директор на модната къща – Оливие Рустейн, зарежда с красота и образа на силната жена, в който влязоха моделите Адриана Лима, Джоан Смолс, Исабели Фонтана, Роузи Хънтингтън – Уайтли и Криста Кобер.

Изненадата е много голяма с втория проект на марката за сезона, но този път като част от мъжката колекция.

Кампанията представя не кого да е, а най-жадната за слава и признание в света на модата двойка – Кание Уест и Ким Кардашян.

Съпрузите демонстрират своята истинска любов и близост пред обектива на фотографа Марио Соренти, облечени от глава до пети в новите предложения на Balmain.

Модната къща е известна със своите екзотични вдъхновения, придържащи се към концепцията за многообразието на традициите и мултикултурните общества.

Армията, която всеки сезон Оливие Рустейн събира, се характеризира с подбор на най-известните модели в индустрията, които олицетворяват в себе си идеята за силата на човешкия дух.

Дръзките визии отразяват разнообразието при игра с кройките и детайлите, представени чрез смели цветни палитри и визуални измами с полупрозрачни елементи.

„За мъжката кампания исках да уловя момент на любов. Ким и Кание са модни икони и приятели. Чест е да участват в тази кампания на Balmain. Заедно, те представляват любов, красота и разнообразие – те са новата съвременност. Това е повече от кампания, това символизира нещо много повече от дрехи – честване на любов и приятелство. Това е ново послание за Balmain.“, сподели Оливие Рустейн.

Можете да разгледате всички кадри от кампанията в нашата галерия.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари