IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Майки и дъщери модели

19 януари 2015 07 24

Албер Елбаз за приемствеността в модата

Снимка: Lanvin

Снимка: Lanvin

Отличителният знак на Lanvin винаги е бил приемствеността и силната връзка между родителите и техните деца.

Фокусът, поставен върху почитането на семейните традиции и отношения в модната къща, датира като задължителна основна ценност от основателката – Жан Ланвен.

Изисканата дама стартира своя бизнес първоначално с лансирането на колекции с детски дрехи.

Разрастването на семейната марка се извършва с добавянето на силуети за жени, които са съчетани стилово с модели за техните дъщери.

Вдъхновението на Жан Ланвен идва от единствената ѝ дъщеря – Мари-Бланш. Дори логото на модната къща е изработено от силуета на майката и нейната дъщеря, които се държат за ръце.

Този мотив е развит изцяло от креативния директор Албер Елбаз и в новата кампания на модната къща за пролет-лято 2015 година.

Фотографът Тим Уокър заснема едни от най-известните модели като Виолета Санчес, Пат Кливланд и Кирстен Оуен, които си партнират със своите деца.

Стилистиката на кадрите демонстрира еднотипни облекла, част от актуалната колекция на Lanvin за сезона, характеризиращи се с официални силуети, модернизиран вариант на класическата черна рокля с масивни златни детайли и феерични кройки в дръзки принтове.

Концепцията на рекламната кампания не е нова за модната къща – кадрите към колекция есен-зима 2014 година бяха с цялото семейство на модела Еди Кембъл.

Тенденцията за партниране между емблематични за индустрията модели и техните деца е доразвита от модната къща и в кампанията за сезона към мъжката колекция.

Семейните портрети за Lanvin можете да видите в нашата галерия.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари