IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ювелирни изделия онлайн

20 април 2015 13 26

Дебютът на Chanel

Снимка: Net-a-Porter

Снимка: Net-a-Porter

Когато става въпрос за модна къща, обикновено сред първите пет, за които се сещаме мигновено, е Chanel.

Емблематичната марка се е утвърдила като символ на класа и стил, и със сигурност е знак за безспорен вкус.

Всяка колекция е отражение на актуалните за съответния сезон тенденции, комбинирани с иконичните белези, често заимствани от архивите.

Разрастването на пазара и развитието на модните къщи като процес се отразява изключително много на новите възможности, част от които винаги е бил креативният директор Карл Лагерфелд.

За първи път в историята на Chanel, предложенията на марката навлизат в един нов сегмент – онлайн продажбите.

Първата спирка за всички почитатели е онлайн бутикът Net-a-Porter.

Дебютът на модната къща е отбелязан със специална, капсулна колекция, част от бижутата на Chanel, която ще бъде достъпна за продажба само три седмици.

Линията съдържа общо шест изделия, изработени от 18-каратово бяло и жълто злато, със специално внимание към детайла.

Пръстените се предлагат в три размера, съответно големи, средни и малки, като това се отнася за широчината им.

Вътрешната страна на ювелирните изделия е брандирана с името на модната къща, а външната част се характеризира с ромбовидни форми.

Специалната капсулна колекция на Chanel, отбелязваща дебюта в онлайн продажбите, можете да видите в нашата галерия.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари