Новият поглед продължава с рекламната кампания за пролет-лято 2015, в която вместо емблематичния за Фрида Джанини луксозен дух и пищност, виждаме нищо повече и нищо по-малко от минимализъм.
Съвсем естествените ситуации, като почивка върху диван, са пресъздадени с ненатрапващ се акцент върху новите предложения за сезона.
Новата посока води към ежедневни сцени от живота, които съвсем деликатно целят вниманието на истинските клиенти на Gucci – хората, които не са обвързани с модната индустрия като модели и дизайнери, а просто като потребители.
Независимо от всичко, едно е сигурно – започва една нова ера за модната къща, а символът за това е Алесандро Мишел.
Можете да видите всички кадри от рекламната кампания в нашата галерия.
Коментари