IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Новият облик на модата

20 април 2015 06 01

Пищност, заменена от минимализъм

Снимка: Gucci

Снимка: Gucci

Новият поглед продължава с рекламната кампания за пролет-лято 2015, в която вместо емблематичния за Фрида Джанини луксозен дух и пищност, виждаме нищо повече и нищо по-малко от минимализъм.

Съвсем естествените ситуации, като почивка върху диван, са пресъздадени с ненатрапващ се акцент върху новите предложения за сезона.

Новата посока води към ежедневни сцени от живота, които съвсем деликатно целят вниманието на истинските клиенти на Gucci – хората, които не са обвързани с модната индустрия като модели и дизайнери, а просто като потребители.

Независимо от всичко, едно е сигурно – започва една нова ера за модната къща, а символът за това е Алесандро Мишел.

Можете да видите всички кадри от рекламната кампания в нашата галерия.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари