Появата на различни дизайнери като рекламни лица за собствените си марки далеч не е нещо ново в модната индустрия.

Виждали сме Том Форд, Марк Джейкъбс и Джейсън Ву да позират в рекламни кампании към своите колекции.

Но да си дизайнер и да застанеш като лице за друга марка – това вече е феномен. От Givenchy доказаха, че в бързо променящата се обстановка в индустрията могат да запазят елемента на изненада и всеки сезон да представят нещо ново.

Още по темата

Убедихме се в това още в момента, в който актрисата Джулия Робъртс зае главна роля в кадрите за пролет-лято 2015.

Същият подход отбелязаха и от Versace с Мадона, но с днешна дата ставаме свидетели на истинска иновация – Донатела Версаче е новият избор на Givenchy за есен-зима 2015.

Да, точно така. Креативният директор на една модна къща застава като лице на, на практика, свой конкурент.

Рикардо Тиши представи първият черно-бял кадър от съвместния проект, на който се вижда самият той в компанията на оглавяващата Versace дама.

Фотографското дуо Мерт Алас и Маркус Пигот стоят зад обектива, а Карин Ройтфелд е отговорна за стилистиката.