IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Племенен съвет

15 юли 2015 09 41

Новият подход в рекламните кампании

Снимка: DSquared2

Снимка: DSquared2

Колекцията на Dsquared2 за 2015 година определено разпали страстите със своето екзотично вдъхновение.

Сега марката допълни съвременния моден свят с кадрите от новата рекламна кампания за сезон есен-зима.

Характеризиращи се с изключително разнообразие от актуални имена в индустрията, фотосите са своеобразна метафора за полемиките, породени от съвкупността на толкова различия.

Каролин Трентини, Джоан Смолс и Фей Фей Сън са облечени от глава до пети в палта от шарени кожи, а докато те позират, компания им правят вълци и орли.

За стилистиката на фотосесията не може да се каже, че е стереотипна. Самата идея на кадрите е да представят своеобразна ода към местните племена и благородния дух на стара Европа.

Индианките се преобразяват в съвременни жени пред професионалните обективи на дуото Мерт Алас и Маркус Пигот.

Масивните аксесоари са поставени на фона на пъстри принтове както върху дрехите, така и върху чантите.

Шевовете, ресните и наборите далеч не са чужди на модната къща, но този път ги виждаме в комбинация с плътно описващи тялото сака и панталони.

Всички кадри от рекламната кампания можете да видите в нашата галерия, а основният извод, който можем да направим е, че екзотиката ще ни топли и тази зима.

Снимка: Dsquared2

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари