За пролет-лято 2016 със сигурност виждаме силната дама на Jimmy Choo, която притежава моден нюх и доказана социална позиция с изделията на марката.
Рекламната кампания ни отвежда в слънчев Лос Анджелис, Калифорния, а красотата на фееричните визии и аксесоари е заснета и достига до нас благодарение на професионалния обектив на Кас Бърд.
Позираща до басейн, моделът може да бъде видян с последните предложения на марката, сред които емблематичните модели „Halley“ на платформа и слънчевите очила „Vivy“.
„Исках новата кампания да илюстрира съвременните мъж и жена на Jimmy Choo. Те имат естествено излъчване, което идва от тяхното самочувствие и увереност. За женската кампания, кадрите улавят модерната жена – тя е уверена, с безгрижен подход към блясъка, който се излъчва от нейната самоувереност и недвусмислено лично чувство за стил.“, сподели креативният директор на марката Сандра Чой.
Кадрите от рекламната кампания можете да разгледате в нашата галерия.
Коментари