IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Висша мода в автомивка

8 февруари 2016 09 40

Креативността на Moschino за пролет-лято 2016

Снимка: Moschino

Снимка: Moschino

Историята на Moschino доказва, че марката определено знае как да предложи на клиентите си не само актуални тенденции, но и голяма доза забавление.

Дълго време се радвахме на огромните принтове на Barbie върху спортни горнища и ярки, розови рокли.

Съдейки по ревюто на Moschino, което представи новите предложения за пролет-лято 2016, със сигурност знаехме, че можем да очакваме нещо много цветно за рекламна кампания.

Свежата експлозия не закъсня и вече можем да разгледаме развита концепцията на модната къща за това, какво ще бъде актуално в следващия сезон.

От пътни знаци, предупреждаващи за повишено внимание през аксесоари, вдъхновени от емблематичната анимация „Powerpuff Girls до слънчеви очила, които видимо заимстват своите модели от фарове на коли, няма как да не отбележим една завидна пищност за окото.

Моделите Джоан Смолс, Фей Фей Сун и Лекси Болинг застават като нови рекламни лица за марката пред обектива на легендарния фотограф Стивън Майзел.

Силуети висша мода от 50-те са основната опорна точка за кройките, а акцентирането върху тях се постига със съпоставка от спортни обемни тениски и дантела в неонови нюанси.

Едно е сигурно – Джеръми Скот, креативният директор на марката, всеки сезон се опитва да докаже своята теория, че жената на Moschino определено знае как да се забавлява и в най-сивите дни.

Разгледайте цветните и изпълнени с настроение кадри в нашата галерия.


Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари