Ножиците вече са хвърлени и седмицата на висшата мода в Париж се явява арена на битката между дизайнерите за сърцата на критиците и клиентите.
Представянето на колекцията за пролет-лято 2016 на Giambattista Valli със сигурност значително променя правилата на играта, задавайки нови критерии и граници на възможностите.
Едно от предимствата на Джамбатиста Вали пред останалите е таргетирането сред клиентите – дизайнерът цели групата на младите купувачи и се опитва да ги увеличи с ясно демонстриране на майсторство на изработка, комбинирано с модерен дух на силуета.
Вдъхновението, което стои зад създаването на линията, са красивите градини в Париж и макар цветята да са основна концепция и зад предложенията на Dior, в ръцете на Вали те достигат своята максимална сила.
Независимо дали ги виждаме имплементирани с блестящи пайети върху бяла мини рокля, принтирани върху шифон или изработени от кристали върху бюстиета, флоралните елементи със сигурност карат хората да инвестират.
Формите без презрамки са с акцент от ленти или цели решетки в цветя, а ръкавите „балон“ са изработени от фееричен тюл с ръчни бродерии.
Именно усещането за свобода, лекота и пищност, материализирано в рокли от тюл се превърна в емблематичен белег за модната къща.
Цветната палитра варира от нюанси на червено, гълъбовосиво и леденорозово. Колекцията висша мода за пролет-лято 2016 на Giambattista Valli се явява своеобразно потвърждение за основната цел на дизайнера.
В крайна сметка, има ли някой, който не забеляза Риана на наградите „Грами“, облечена в изделие на модната къща?
Коментари