IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Забраниха реклама на Gucci заради слаби модели

11 април 2016 12 55

От марката обясняват, че просто са с „тънка конструкция“

Снимка: gucci

Снимка: gucci

Не за първи път рекламни кампании на водещи модни компании биват забранени заради твърде слаби модели. Този път Британският съвет по рекламните стандарти (Advertising Standards Authority) разкритикува марката Gucci и забрани реклама на колекцията Resort 2016.

Представител на ASA коментирал снимки с факта, че талиите им са много тънки, а изражението на лицето е мрачно и подхожда на призрак.

Ръководството на Gucci не се съгласи с обвиненията и счита, че подобно мнение е твърде субективно. Представители на марката заявили, че лицата на моделите подчертават естествената красота и не акцентират върху слабата фигура, а самата реклама е създадена за „възрастната аудитория“ и не оказва негативно влияние на младото поколение.

Също така оттам уверяват, че в снимките са взели участие не толкова слаби модели, колкото с „тънка конструкция“. Тези доводи все пак не убедили ASA и те забранили кампанията.

През лятото на 2015 г. Съветът по рекламните стандарти счете за неуместна рекламната кампания на друга голяма модна марка – Saint Laurent, заради крехките фигури на техните модели.

Автор - снимка
Автор на статията:
Петя Славова

КоментариКоментари