IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Модни диктатори: Филип Плейн

5 ноември 2016 10 30

Един съвременен пробив в модната индустрия

Снимка: Philipp Plein

Снимка: Philipp Plein

Германският дизайнер Филип Патрик Плейн, по-известен като Филип Плейн, е роден в Мюнхен през 1978 година.

Семейството му пътува изключително много и по тази причина дизайнерът развива интерес към различните култури, архитектура и изкуство. Той е разглеждал най-значимите изложби и музеи в света.

Първият му „допир“ до света на дизайна е през 1998 година с идеи за модерно обзавеждане, които дава на приятелите и семейството си.

През същата тази година той създава своя мебелна марка с пари, наследени от дядо му. Първоначално проектите му са били основно от визии с кожа и неръждаема стомана.

Филип Плейн никога не е разхищавал своите ресурси и дори е използвал остатъци, за да създава аксесоари и чанти.

След две години производство, дизайн и продажба, дизайнерът разбира, че това не го удовлетворява достатъчно и няма да постигне кой знае какъв успех.

През 2003 година, марката Philipp Plein претърпява огромен пробив, защото получава възможността да се позиционира за продажба на модния панаир „Collections Premieres“ в Дюселдорф.

Дизайнерът твърди, че е продавал изделия на стойност над 100 хиляди долара в рамките на един ден. Година по-късно, неговата модна къща дебютира колекции за деца, жени и мъже.

Акцентите в линията са милитъри якета с блестящи инкрустации от камъни Swarovski.

През 2006 година Филип Плейн представя своята линия аксесоари, а две години след това – линия висша мода. Рекламната кампания е с участието на Наоми Кембъл.

По това време дизайнерът показва и хевиметъл линия в ревю, целящо търсенето на следващия топмодел в Германия.

През 2009 година под марката Philipp Plein видяхме и кукла Barbie, част от празнуването на юбилейната 50-та годишнина.

Към 2010 година едноименната модна къща на Филип Плейн има отворени бутици в Кан, Сен Тропе, Кицбюел, Москва и Виена.

Същата година, кампанията за есен-зима беше открита от Миша Бартън. Една година по-късно отвориха врати и бутици в Дюселдорф и Форте дей Марми.

Значително събитие за развитието на модния бизнес на германеца е присъствието на негов бутик в Хонгконг.

Сред най-известните почитатели на модната къща на Филип Плейн са Виктория и Дейвид Бекъм, Дженифър Лопес, Тимати, Риана и много други.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари