Красавицата обаче среща по-младото си копие в лицето на Джоан Смолс, а тя определено не се забравя лесно.
Едно от лицата на новото поколение застава като рекламно лице за Michael Kors в рекламната им кампания за пролет-лято 2017.
Модната къща, известна с концепцията си за задължителен лукс по всяко време, открива търсения образ на жената, съчетаваща в себе си сила и женственост, в лицето на Джоан Смолс.
Именно това е и концепцията на колекцията за сезона, характеризираща се с много силно ретро вдъхновение от флорални принтове, които добиват завършения си цялостен вид с аксесоари като бели чанти и колани.
Красавицата от Пуерто Рико позира пред професионалния обектив на Марио Тестино в бял интериор на кола.
Сексапилните кадри можете да разгледате в нашата галерия.
Коментари