Луксозната марка за обувки Jimmy Choo разкрива своята рекламна кампания за пролет-лято 2017 и тя е много повече, отколкото сме очаквали.

Още по темата

Новият сезон насочва светлините на прожекторите към Кики Уилемс и Луи Гайлот, които позират на фона на многоцветни платна.

Флоралните елементи са уловени от професионалния обектив на фотографа Дан Джаксън, а самите кадри разкриват съпоставка между изискани обувки и смел, дързък фон.

За пролетния сезон, жената на Jimmy Choo носи секси сандали, върху които има флорални елементи и инкрустации, а въображението стига дори до прилагането на акценти от деним.

Традиционно, рекламната кампания е съпроводена и от видео, в което многоцветните пейзажи действително като че оживяват.

„Исках новата кампания да представи жената и мъжа на Jimmy Choo в една и съща среда“, споделя креативният директор на марката.

„Единствената по рода си красота на природата е основно вдъхновение за колекция пролет-лято и показва как имаме нужда да сложим на пауза забързаните си животи, за да спрем за момент и да оценим чудесата, с които съжителстваме.“, продължава тя.

В галерията можете да разгледате новите сексапилни модели обувки, а видеото на Jimmy Choo можете да видите тук.