Официално в София бе открит първият магазин на марката с нова концепция за Европа. По време на събитието бяха представени иновативният интериорен дизайн и колекцията за пролет 2017.

Новата концепция на магазините в световен мащаб съчетава наследството на марката с изчистени, модерни облицовки и светла, просторна естетика. В дизайна присъстват морски елементи - един от източниците на вдъхновение на дизайнера, а полираните повърхности допринасят за изчистен и модерен интериор. Дизайнери и експерти на марката посетиха България, за да подредят новия магазин и да разположат ключовите модели от новите колекции.

Специален гост на събитието беше актрисата и модел Диляна Попова, която беше облечена в емблематичната комбинация от пола и топ от колекцията за пролет 2017. Дрехите бяха представени по време на шоуто в Лос Анджелис от световния посланик на модната къща - супермодела Джиджи Хадид.

По време на събитието гостите имаха възможността да разгледат новите колекции. Сред тях бяха известни личности, журналисти, представители на бранда и фенове на марката. Те се снимаха в специална фото будка, която ги пренесе на пясъчните плажове на Санта Моника, където е заснета кампанията за колекцията пролет 2017.

Откриването на новия магазин беше отбелязано и с представянето на колекцията пролет 2017, която включва спортни облекла, обувки, аксесоари и часовници. Част от нея е известната капсулна колекция, създадена съвместно със супермодела Джиджи Хадид. Облеклата представят уникалния поглед на Джиджи върху съвременната мода, съчетан с характерния за дизайнера класически американски стил. Вдъхновени от концепцията на марката “Summer of Love”, дрехите са в калифорнийски West Coast стил и са украсени със значки и лепенки.

Колекцията деним за новия сезон също беше представена ексклузивно на българската публика. Това е първият магазин на Tommy Hilfiger в България, който я предлага. Тя се състои от деним, мъжки и дамски обувки, както и голямо разнообразие от чанти и аксесоари.